08 June 2011

MINGGU YANG PENAT.......

    Minggu ini cukup mencabar fizikal dan mental saya. Penat badan, Penat Fikiran!
Sejak Mak sakit saya dan suami juga 3 dara akan berulang ke rumah mak setiap hujung minggu. Kemas rumah mak dan masak untuk mak...manakala urusan rumah saya, saya cuba selesaikan pada hari bekerja.
    Penat kan...tapi berbaloi rasernya bila dapat berbakti untuk mak, abah, adik adik jua keluarga tercinta. Saya nie nak sumbang dari segi kewangan memanglah tak berapa nak mampu, jadi hanya tenaga dan perhatian lah yang mampu saya sumbangkan. Bab kewangan ini biasa nya Alonglah penyumbang terbesar...hehehh..
    Buat masa sekarang mak menjalani terapi di hospital dan jua di PUSAS. Setakat ini mak menunjukkan perkembangan yang baik dan meningkat dari hari ke hari. Alhamdulillah.
    Di waktu ini kalaulah ada insan yang pandai mengurut..alangkah bestnya...dan andai di waktu ini saya boleh bercuti merehatkan diri...alangkah nikmatnya....tapi nak cuti rasa sayang plak mengenangkan baki cuti tinggal baper hari jea...
    Ya allah...berikanlah hambamu ini kekuatan dan jua kesihatan yang sempurna agar dapat berbakti kepada kedua orang tua dan jua keluarga...aminnnn..

No comments:

Post a Comment