21 June 2011

ALHAMDULILLAH.......

     Alhamdulillah...alhamdulillah...alhamdulillah...hanya itu aja ayat yang mampu aku tuturkan tanpa putus. Mulut kumat kamit menuturkannya, mata berkaca, hati sebak.

      Pagi ini setelah semalaman memikir sampai termimpi mimpi...akhirnya bangun pagi, pergi kerja dan sampai tempat kerja terus terlerai segala kekusutan semalaman.
    Alhamdulillah...Ya Allah..Terima Kasih Ya Allah...kau sudi membantu hambaMu ini. Biarpun aku bukanlah hambaMu yang baik namun kau  tetap tak melupakan aku di saat adakalanya aku melupakanmu.
    Sungguh Ya Allah..sukarnya tuk ku mempercayai, rupanya masih ada ruang untuk ku. Benarlah jika kita yakin, kita percaya, Allah pasti dekat dengan kita. Amin..amin..
     Terima kasih Ya Allah....Terima kasih..terima kasih...syukur padamu. Dengan apa yang telah kau berikan, aku bersyukur Ya Allah. Bersyukur atas segalanya....
      Ingin kuluahkan segalanya namun sukarnya tuk kuluahkan. Hanya kalimat itu yang mampu kuucapkan... kuluahkan...Untuk itu Ya Allah..izinkan aku bersyukur....



No comments:

Post a Comment