21 July 2010

Selamat Hari Lahir Sayang...

  

   Agak sibuk bulan ini sampai kekurangan masa untuk menulis. Sejak putih makin lasak, saya merasa begitu amat letih. Rasa macam tak cukup waktu untuk rehat. Jadi sebelum Julai menemui penghujungnya ingin saya mencoret sesuatu di sini. Bulan julai begitu istimewa bagi saya kerana bulan ini merupakan bulan kelahiran suami. Ermm..agak sedih gak sebab tiada apa apa yang boleh diberikan untuk suami. Nak cari hadiah pun tak punya masa, nak masak yang special pun tak sempat maklumlah tarikh nya jatuh pada waktu bekerja.

   Sebagai ibu yang berkerjaya agak payah untuk saya mencuri masa. Emm..saya tahu ini cuma alasan, tapi itulah kenyataannya. Hanya ucapan yang mampu diberikan. Walaupun abang nampak tak kisah tapi tetap terasa ralat di hati ini. Tahun lepas walau tak sempat beli hadiah sempat jua beli kek untuk diraikan tapi tahun ini satu benda pun tak ada. Maaf yea sayang.

  Namun begitu selepas mengambil kakak, kak adik dan puteh dari taska. saya telah mengajar kakak dan kak adik untuk wish abang. Agak payah gak mungkin sebab masing masing kepenatan. Namun dalam tempoh sejam saya tetap melatih dorang sehingga mahir.

  Akhirnya setibanya ayah mereka sampai, kakak dan kak adik terus berlari meluru menyambut ayah sambil mengucapkan selamat hari jadi. Wajah abang tampak girang namun begitu abang memperbetulkan ucapan kakak dan kak adik. Bukan selamat hari jadi tapi selamat hari lahir. opsss...saya tersilap di sini.hehehe

  Apa pun saya harap abang bergembira. Terima kasih kakak dan kak adik kerana bantu ummi. Diharapkan jua abang panjang umur, murah rezeki dan sentiasa membimbing saya dan anak anak ke jalan yang diredhai. Insya allah. love u hubby.

* p/s : puteh tak amik bahagian kerana tak cukup umur lagi.heheh

No comments:

Post a Comment