09 May 2012

Alhamdulillah

    Alhamdulillah...akhirnya berjaya juga saya mendapatkan kembali blog ini. Sapa sangka blog sekecil ini pun kena hack. Rasa sedih + terkilan, iyealah saya sayang betul akan blog saya ini. Biarpun saya jarang update blog ini, namun asal dapat buka pun takpe. Ini bila terus tak dapat nak buka, rasa macam satu kehilangan pulak dah..hehehh...nak buat blog baru kena pakai nama baru sedangkan saya sayangkan tittle blog ini. Lagipun kewujudan blog ini adalah ilham dari 3 dara. Sejak lahirnya puteri, saya mula rajin menulis dan juga menjengah rakan blog yang lain. Seronok mendengar cerita perihal anak anak rakan blog yang lain.
    Insya allah, bila dah dapat semula blog ini, andai ada kelapangan pasti saya akan mencoret sesuatu di sini. Buat kenangan 3 dara. Sejak munculnya tahun 2012, saya agak sibuk sikit. Kerja pejabat menimbun, di rumah pun sama. 
    Jadi nak berenti kat sini dulu, nak sambung kerja yang menimbun nie...

No comments:

Post a Comment